31. marts 2014

Sabbatår forude!

(Undskyld den lidt dårlige billedkvalitet, ved ikke hvad det skyldes)
Jeg har valgt at tage et sabbatår efter jeg er færdig med gymnasiet her til sommer. Jeg har derfor været så kreativ at lave en lille Polyvore-collage, for at vise hvad jeg vil bruge mit år på. Som det kan ses, er en af mine "to-dos" at tjene en masse penge (krydser fingre for at jeg får det job jeg har søgt!). De penge jeg (forhåbentlig) tjener, vil jeg bruge på en rejse, hvor min drømmedestination er regnskoven i Amazonas, som jeg synes er vildt spændende og fascinerende. Det sidste punkt på min "to-do" liste er at få læst en masse bøger, som jeg længe har villet, men bare ikke har haft tiden til pga. gymnasiet. Jeg har blandt andet klassikere som "The Great Gatsby" af F. Scott Fitzgerald, "Persuasion" af Jane Austen og "The House of the Spirits" af Isabel Allende på min liste over bøger, jeg gerne vil læse i løbet af mit sabbatår. Jeg går faktisk lidt og glæder mig til et år uden skole, lektier og afleveringer, men jeg må dog samtidig indrømme, at det nok bliver lidt hårdt og mærkeligt at skulle skilles fra min gymnasieklasse, som jeg har tilbragt de sidste 3 år sammen med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar