22. april 2014

Roskildeeeeeeeeee 2014!


Jeg har nu længe gået og glædet mig til Roskilde Festival 2014! Og da jeg forleden modtog min billet, blev denne følelse bestemt ikke svagere! Der er i dag kun 68 dage til Roskilde Festival bliver skudt igang, og jeg er så småt begyndt at udvælge de bands jeg SKAL høre. Derfor kommer her et lille ind om de bands og sange jeg glæder mig mest til høre. 

Alleralleraller øverst på min "must-see"-liste er Arctic Monkeys, som jeg KNUSELSKER! Jeg så dem på Roskilde i 2011 og de var fantastiske, så derfor glæder jeg mig til at se/høre dem endnu engang. Her er "Do I Wanna Know?" fra deres fra deres nyeste album "AM"


Jeg glæder mig også en del til at opleve Bastille på Roskilde. Jeg kender dog ikke så meget til dem udover et par sange (som er vildt gode), men jeg har en veninde som er megafan af dem, så det bliver rigtig fedt at se koncerten sammen med hende! Her er sangen "Bad Blood" fra deres album med samme titel. 


MØ er også en af dem jeg ser meget frem til at høre! Her er hendes sang"Walk This Way" fra hendes album "No Mythologies To Follow". 


Jeg har fornylig opdaget bandet Mont Oliver og er blevet ret vild med deres sange "White Sheets" og "Give Me Nothing" fra deres debut-EP "19". 
(Som jeg af en eller anden grund ikke kan få til at virke i dette indlæg). 

Derudover glæder jeg mig også til at se de store navne som Rolling Stones, Stevie Wonder, Damon Albarn og Outcast, mest for oplevelsens skyld, da det ikke er nogle kunstnere jeg hører særlig meget, men som jeg stadig ikke vil gå glip af. Jeg glæder mig selvfølgelig også til at høre en masse forskellige kunstnere jeg aldrig har hørt før, så jeg kan få udvidet min "musikhorisont".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar